I need a hero
 
PortalHomeSearchFAQMemberlistUsergroupsRegisterLog inChat
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
The inactivity of this forum.
Thu Apr 02, 2015 11:06 pm by Burkman
It's depressing to see how inactive it has been recently. I mean, everybody is pretty much primarily posting in the never ending thread now and there's not enough people here to make this place really booming. We need to find some way to bring more people here before this place just fades into nothingness...

I know for a fact that a lot of boards out there are thriving because of how many people are there. We just need to get back into the game and pull people here. However, where we obtain these people might matter, because we don't to end up pulling in douches like those at Selkath.

I understand that people are busy these days, but it doesn't seem like they're rarely at their computer anymore. I know most of you are still dicking around with your computer. I don't know how we …

[ Full reading ]
Comments: 7
Happy New Year!
Wed Jan 02, 2013 2:56 pm by Scott
Happy New Year OT! We may be dying... BUT WE'RE STILL HERE! We had an... interesting year last year. Vice Admin Burkman is taking a long earned vacation and Uly is stepping into his position. Well... I'd have more to say but I've got other things to do atm... and oh yeah... to quote Callin... "GET A MIC YA BUM!"

~Scott

Comments: 5

Share | 
 

 Griefing thread.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Burkman
Perfect Stranger


Posts : 6439
Join date : 2011-02-23
Age : 73
Location : The Moon

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sat Sep 03, 2011 12:06 pm

GiantSpiderGoat wrote:
I dont trust a doctor too diagnose someone with ADHD most of the time they are wrong and use ADHD too prescribe people with drugs that further fuck people up. Some of the drugs they prescribe are basically speed, if not speed and then they prescribe anti-depressants with the drugs. Which is seriously fucked up!

I was diagnosed with ADHD, before. Then I told the quack he was full of shit.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Vaseline
Queen of the OT Wasteland


Posts : 2729
Join date : 2011-01-27
Location : England

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sat Sep 03, 2011 7:20 pm

Scott wrote:
Vaseline wrote:
This ain't drama.

I'LL GIVE YOU REAL DRAMA!!

New avatar? huh?

YEAH!

You see...

DRAMA!
Back to top Go down
View user profile
Ban-Anad
BananaGod


Posts : 6603
Join date : 2011-02-12
Age : 25

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sat Sep 03, 2011 7:31 pm

Vaseline wrote:
Scott wrote:
Vaseline wrote:
This ain't drama.

I'LL GIVE YOU REAL DRAMA!!

New avatar? huh?

YEAH!

You see...

DRAMA!

My girlfriend's got a very similar photo (spare the added effects) from a Halloween party 'bout two years ago... Drama's not the first word that comes to mind... And I do approve...

_________________
Back to top Go down
View user profile
Mr. Branch
The Fabulous


Posts : 7907
Join date : 2011-01-27
Age : 19

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sat Sep 03, 2011 7:47 pm

Vaseline wrote:
Scott wrote:
Vaseline wrote:
This ain't drama.

I'LL GIVE YOU REAL DRAMA!!

New avatar? huh?

YEAH!

You see...

DRAMA!

Hawt damn.

_________________
Back to top Go down
View user profile
DarthNemis
Cyber Terrorist
Cyber Terrorist


Posts : 162
Join date : 2011-07-18
Age : 20

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sat Sep 03, 2011 11:32 pm

Vaseline wrote:
Scott wrote:
Vaseline wrote:
This ain't drama.

I'LL GIVE YOU REAL DRAMA!!

New avatar? huh?

YEAH!

You see...

DRAMA!

I thought the other avatar was hoter.
Back to top Go down
View user profile
Wilbourn
WolfPack
WolfPack


Posts : 4064
Join date : 2011-02-02
Age : 999
Location : le tit

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sat Sep 03, 2011 11:35 pm

wut

_________________
Murder: Noun - The unlawful killing of one human by another, especially with premeditated malice.

The Dark One returns.
9/11 was an inside job.
Back to top Go down
View user profile
Vaseline
Queen of the OT Wasteland


Posts : 2729
Join date : 2011-01-27
Location : England

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sun Sep 04, 2011 6:52 am

DarthNemis wrote:
Vaseline wrote:
Scott wrote:


New avatar? huh?

YEAH!

You see...

DRAMA!

I thought the other avatar was hoter.

That's nice.
Back to top Go down
View user profile
The Mortonator
Golden Kanohi
Golden Kanohi


Posts : 2578
Join date : 2011-04-11
Location : Space, the final frontier right before what's beyond that.

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sun Sep 04, 2011 1:20 pm

Scott wrote:
I have a grievance...

I'm an idiot... so why is it that Nemis gets to call himself smert when my IQ is clearly higher? Auh

That's exactly what I was thinking. Scott's an idiot, but clearly has the higher IQI'm a jerk. OMG!

_________________


"When life gives you Mandos, make Mando'ade."

Evil Hat Association. The RP spin off from SW:TOR. WE USED TO BE ONE!
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: Griefing thread.   Sun Sep 04, 2011 2:17 pm

TheMortonator. wrote:
Scott wrote:
I have a grievance...

I'm an idiot... so why is it that Nemis gets to call himself smert when my IQ is clearly higher? Auh

That's exactly what I was thinking. Scott's an idiot, but clearly has the higher IQI'm a jerk. OMG!

YEAH! Brainzz

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Griefing thread.   Today at 5:59 am

Back to top Go down
 
Griefing thread.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Best Fight Thread!
» Funny Fights Thread!
» NECA Toy Fair 2011 reveal thread
» Eternal Dream Official "LOL Pictures" Thread
» Minecraft Screenshot Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
OT Legacy :: The Off Topic :: Off Topic-
Jump to: