I need a hero
 
PortalHomeSearchFAQMemberlistUsergroupsRegisterLog inChat
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
The inactivity of this forum.
Thu Apr 02, 2015 11:06 pm by Burkman
It's depressing to see how inactive it has been recently. I mean, everybody is pretty much primarily posting in the never ending thread now and there's not enough people here to make this place really booming. We need to find some way to bring more people here before this place just fades into nothingness...

I know for a fact that a lot of boards out there are thriving because of how many people are there. We just need to get back into the game and pull people here. However, where we obtain these people might matter, because we don't to end up pulling in douches like those at Selkath.

I understand that people are busy these days, but it doesn't seem like they're rarely at their computer anymore. I know most of you are still dicking around with your computer. I don't know how we …

[ Full reading ]
Comments: 7
Happy New Year!
Wed Jan 02, 2013 2:56 pm by Scott
Happy New Year OT! We may be dying... BUT WE'RE STILL HERE! We had an... interesting year last year. Vice Admin Burkman is taking a long earned vacation and Uly is stepping into his position. Well... I'd have more to say but I've got other things to do atm... and oh yeah... to quote Callin... "GET A MIC YA BUM!"

~Scott

Comments: 5

Share | 
 

 SWTOR going F2P

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Vaseline
Queen of the OT Wasteland


Posts : 2729
Join date : 2011-01-27
Location : England

PostSubject: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:22 pm

http://www.swtor.com/free
http://www.swtor.com/free/features

For those of you whom still play Tor, thoughts?

I am disappoint.
Back to top Go down
View user profile
CollaWars
Arcane Warrior
Arcane Warrior


Posts : 3069
Join date : 2011-01-31
Age : 20
Location : Delocated

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:30 pm

This is good news.
Back to top Go down
View user profile
SoupWithSauce
WolfPack
WolfPack


Posts : 2905
Join date : 2011-03-18
Age : 19
Location : Canadia

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:37 pm

Next up, microtransactions!

_________________
canada ayy lmao
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:40 pm

Well I'm currently using the lvl 15 trial... before I use my preorder days and pick up a sub. Might wait until I have a new comp tho. >.>

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
SoupWithSauce
WolfPack
WolfPack


Posts : 2905
Join date : 2011-03-18
Age : 19
Location : Canadia

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:43 pm

Papa Scott wrote:
Well I'm currently using the lvl 15 trial... before I use my preorder days and pick up a sub. Might wait until I have a new comp tho. >.>

Drop TOR, and play the Elder Scrolls MMO with me... unless Bethesda doesn't do anything about the graphics and it continues to look exactly like WoW. In which case, continue playing TOR.

OMG!

_________________
canada ayy lmao
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:44 pm

SoupWithSauce wrote:
Papa Scott wrote:
Well I'm currently using the lvl 15 trial... before I use my preorder days and pick up a sub. Might wait until I have a new comp tho. >.>

Drop TOR, and play the Elder Scrolls MMO with me... unless Bethesda doesn't do anything about the graphics and it continues to look exactly like WoW. In which case, continue playing TOR.

OMG!

TOR is SW... i would never give up SW. Granted I want to try the TES MMO as well... but I don't have as high a hope. >.>

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
Ban-Anad
BananaGod


Posts : 6603
Join date : 2011-02-12
Age : 25

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:45 pm

I'm gonna try and get back into EVE (again)... It's the only MMO that has ever moved me...

_________________
Back to top Go down
View user profile
SoupWithSauce
WolfPack
WolfPack


Posts : 2905
Join date : 2011-03-18
Age : 19
Location : Canadia

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:48 pm

Papa Scott wrote:
SoupWithSauce wrote:
Papa Scott wrote:
Well I'm currently using the lvl 15 trial... before I use my preorder days and pick up a sub. Might wait until I have a new comp tho. >.>

Drop TOR, and play the Elder Scrolls MMO with me... unless Bethesda doesn't do anything about the graphics and it continues to look exactly like WoW. In which case, continue playing TOR.

OMG!

TOR is SW... i would never give up SW. Granted I want to try the TES MMO as well... but I don't have as high a hope. >.>

The only thing that really bothers me is the really comical WoW like graphics..


_________________
canada ayy lmao
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 3:49 pm

Ban-Anad wrote:
I'm gonna try and get back into EVE (again)... It's the only MMO that has ever moved me...

If you like being second rate to the folks that have been on there for years already... @__@

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
CollaWars
Arcane Warrior
Arcane Warrior


Posts : 3069
Join date : 2011-01-31
Age : 20
Location : Delocated

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 4:08 pm

Papa Scott wrote:
Ban-Anad wrote:
I'm gonna try and get back into EVE (again)... It's the only MMO that has ever moved me...

If you like being second rate to the folks that have been on there for years already... @__@

Speaking of second rate, free memebers can't do operations. I hate you...
Back to top Go down
View user profile
Burkman
Perfect Stranger


Posts : 6439
Join date : 2011-02-23
Age : 73
Location : The Moon

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 4:13 pm

SoupWithSauce wrote:
Papa Scott wrote:
SoupWithSauce wrote:
Papa Scott wrote:
Well I'm currently using the lvl 15 trial... before I use my preorder days and pick up a sub. Might wait until I have a new comp tho. >.>

Drop TOR, and play the Elder Scrolls MMO with me... unless Bethesda doesn't do anything about the graphics and it continues to look exactly like WoW. In which case, continue playing TOR.

OMG!

TOR is SW... i would never give up SW. Granted I want to try the TES MMO as well... but I don't have as high a hope. >.>

The only thing that really bothers me is the really comical WoW like graphics..


And THAT is why it's going to SUCK.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 5:41 pm

TOR is turning into a microtransexual...

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
CollaWars
Arcane Warrior
Arcane Warrior


Posts : 3069
Join date : 2011-01-31
Age : 20
Location : Delocated

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 6:13 pm

Updating SWTOR will take 4eva.
Back to top Go down
View user profile
Boba
Talz


Posts : 3160
Join date : 2011-04-22
Location : New Hampshire.

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 6:30 pm

So I still get to play with my existing chars and advance through the story without paying 15 dollars a month? Awesome.

_________________
The number one most reliable news source anywhere.
Back to top Go down
View user profile
SoupWithSauce
WolfPack
WolfPack


Posts : 2905
Join date : 2011-03-18
Age : 19
Location : Canadia

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 8:24 pm

Boba wrote:
So I still get to play with my existing chars and advance through the story without paying 15 dollars a month? Awesome.

Wilbz

_________________
canada ayy lmao
Back to top Go down
View user profile
Ulyaoth
Lonely Bastard


Posts : 4346
Join date : 2011-04-19
Age : 29
Location : Hampton, Virginia

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 10:10 pm

Anyone who talks shit about WoW's graphics is just being a faggot. Chill the fuck out about it. Did you play wind waker? You know a lot of games had graphics that weren't super sweet or realistic and were good games.

_________________
(´・ω・`)
Back to top Go down
View user profile
Jet
Bell Sucker
Bell Sucker


Posts : 4513
Join date : 2011-04-30
Age : 18

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Tue Jul 31, 2012 10:34 pm

Ulyaoth wrote:
Anyone who talks shit about WoW's graphics is just being a faggot. Chill the fuck out about it. Did you play wind waker? You know a lot of games had graphics that weren't super sweet or realistic and were good games.

Wind Waker isn't even comparable to WoW.

_________________
gottagofastDOODOODOO
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 12:22 am

Ulyaoth wrote:
Anyone who talks shit about WoW's graphics is just being a faggot. Chill the fuck out about it. Did you play wind waker? You know a lot of games had graphics that weren't super sweet or realistic and were good games.

Shit about WoW's graphics? How about it's shit in general? Because there's quite a bit of it.

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
Mr. Branch
The Fabulous


Posts : 7907
Join date : 2011-01-27
Age : 19

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 1:11 am

Uly looked like he just pulled a Burk xD

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ulyaoth
Lonely Bastard


Posts : 4346
Join date : 2011-04-19
Age : 29
Location : Hampton, Virginia

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 3:14 am

Right. And I never played ME3, but you know what? It's shit. SHIT!

_________________
(´・ω・`)
Back to top Go down
View user profile
Ban-Anad
BananaGod


Posts : 6603
Join date : 2011-02-12
Age : 25

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 5:21 am

Papa Scott wrote:
Ban-Anad wrote:
I'm gonna try and get back into EVE (again)... It's the only MMO that has ever moved me...

If you like being second rate to the folks that have been on there for years already... @__@

Hey, I've been there for years, then I left after some shit happened... I'm gonna be like... King Simeon Saxe-Coburg-Gotha...
Wait... I see your point...
yeah
But it's still the coolest MMO I've ever seen, along with the most unorthodox... Plus, there's a lot of changes coming along that I want to see...

_________________
Back to top Go down
View user profile
Burkman
Perfect Stranger


Posts : 6439
Join date : 2011-02-23
Age : 73
Location : The Moon

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 8:36 am

Ulyaoth wrote:
Anyone who talks shit about WoW's graphics is just being a faggot. Chill the fuck out about it. Did you play wind waker? You know a lot of games had graphics that weren't super sweet or realistic and were good games.

No. It's just that this Elder Scrolls MMO looks like a fucking WoW clone. That's why it's going to suck.

What they need to do is use a similar engine to Skyrim.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 9:13 am

To each their own... even if you like shitty Blizzard games. troll

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
Burkman
Perfect Stranger


Posts : 6439
Join date : 2011-02-23
Age : 73
Location : The Moon

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 9:22 am

Papa Scott wrote:
To each their own... even if you like shitty Blizzard games. troll

To each their own... even if you blindly (and stupidly) jump into the Elder Scrolls MMO without realizing how bad it looks. Mr. I-never-played-an-mmo-before-TOR.

Just because it has the Elder Scrolls name doesn't mean it's going to fucking good.

_________________


Last edited by Burkman on Wed Aug 01, 2012 9:23 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Scott
Warlord


Posts : 11280
Join date : 2011-01-26
Age : 27
Location : Burkman's attic... drilling...

PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Wed Aug 01, 2012 9:23 am

Burkman wrote:
Papa Scott wrote:
To each their own... even if you like shitty Blizzard games. troll

To each their own... even if you blindly (and stupidly) jump into the Elder Scrolls MMO without realizing how bad it looks.

Well that remains to be seen... I don't have the highest hopes for it... but I'm giving it a chance.

_________________

You thinkin' what I'm thinkin' partner? Aim for the bushes... *brofist*
Back to top Go down
View user profile http://swtorot.forumotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: SWTOR going F2P   Today at 2:39 pm

Back to top Go down
 
SWTOR going F2P
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» SWTOR Beta Key
» SWTOR Trial
» Haha, I just got banned from SWtOR.
» SWTOR Friends list
» SWTOR hotkeys, mapping and controller

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
OT Legacy :: The Off Topic :: Games-
Jump to: